Montessori dječja kuća u svom programu ima zadatak provoditi integraciju djece s poteškoćama.
Osnovna načela integracije djece s teškoćama u razvoju su:
1. Načelo prilagođavanja okruženja za rad s djecom s TUR-om
2. Načelo poticanja upoznavanja djece s aktivnostima iz područja pedagogije M. Montessori
3. Načelo individualizacije u radu s djecom s TUR-om i s djecom tipičnog razvoja
4. Načelo poticanja svih odgojnih sudionika za rad s djecom s TUR-om .
Integracija djece s poteškoćama provodi se u svim odgojnim skupinama. Broj djece s TUR-om u grupi ovisi o vrsti i stupnju poteškoća kod djeteta. Neophodna je opservacija djeteta prije pristanka da dijete pohađa redovito grupu.
Korištenje metode M. Montessori u radu s djecom s TUR-om kao i s djecom tipičnog razvoja treba pomoći djetetu graditi sliku djeteta o sebi. Sliku o sebi može se steći jedino u suživotu s “drugim”. Na taj način vrtić i svi sadržaji za dijete postaju odgojni faktori. Dijete gradi svoju osobnost uočavajući razlike, ali i imitiranjem njegovog okruženja, koje mu zbog različitih faktora može biti više ili manje bliska. Ova situacija stvara s jedne strane samostalnu ličnost, ali s druge strane razvija osjećaj povezanosti, potrebu za drugim.
Na taj način i integracija djece s teškoćama u razvoju ima zadatak da razvija toleranciju prema drugima, da djeca uče kako se ponašati prema onima koji ne napreduju tako brzo kao drugi.
za detaljniji program možete se javiti na adresu